emo girl&boy
درباره وبلاگ

سلم! من لیدی ینی خانم هستم اگر نظرات شما به50 تا برسه اسممو می گم! من توی این وب در باره ی احساساتی که دارم می نویسم! وتمام آدمارو دوس دارم!ツ قـــــــوانـــــیــــــن 1.نظر خصوصی نداریم. 2.نظر نشه فراموش نظر بدین چون به همه نظرا جواب می دم. 3.من رو اگه خواستین بلینکین با نام ٍِツღ feel meღ ツبلینکید. 4.چت روم هم برید. 5. حتما عضو شـــــــــــــید! ٍِ
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ٍِツღ feel meღ ツ و آدرس feel-me.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 10
بازدید ماه : 80
بازدید کل : 20008
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

13

مرجع کد آهنگ

کد آهنگ


13
13 13
Get a Glitter Calendar Click Here
13
ٍِツღ feel meღ ツ
شنبه 11 تير 1390برچسب:, :: 18:18 ::  نويسنده : lady       

سلم!

من از emo girl خییییییییلی خوشم میاد

تیپشون رو دوس دارم وآرایششون ولی کارایی که می کنن رو اصلا!

از emo boy خوشم نمیاد چون یه پسر نباید قیافشو اونجوری کنه

ینی واقعا زایس یه پسر ریمل و لاک بزنه

اگه با من موافقید تو نظرا بهم بگید

 

 

 

 

 

 

 

آدام لمبرت هم یهemo boy  ولی من خیییییییییییییلی دوسش دارم

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

ووی
ساعت19:45---17 تير 1390
ووووووووی
چقدر ترسناکن شب خوابم نمی بره
ولی وبلاگت 20


niloufartion
ساعت14:03---12 تير 1390
slm,man ozv misham,link ham mikonam,u2
bad adam lambert emo boy nis
bad emo ye ghanon dare ke bayd rayat she
ama baziha ziyad az had daran vase khodeshon pish miran
asle emo khode kalamey emo faghat music sabke rack hastesh ke
rafte rafte be mod hamtabdil shod
az in postet narahat shodam im sorry
age mishe darmorede chizay ke rajebeshon etelaate daghih nadari nanivis to bloget
im sorry ke rokam ama az i chiza narahat misham im sorry


mohammad
ساعت19:03---11 تير 1390
salam khobi? web khobi dari
vaght kardi be man ham ye sar bezan mer30 bb


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: